måndag 11 augusti 2008

och vips.........












så var det slut. Sambons första jobbdag efter 4 veckors semester. Messade honom innan och hörde hur det var........jodå precis som jag misstänkte så e semesterhjärnan fortfarande inkopplad. Vi har varit hemma nu en vecka efter allt seglande. Och herre min je vad jag saknar det. Det har varit bäst, superbra, underbart, helskönt, ljuvligt och alla andra superlativ jag nu kan komma på. Vi hade såååååå fint väder. Även om vi fick köra motor mesta av tiden så har det ävdå varit enormt kul. Har haft 3 tonårskilla ombord sista veckan och de har varit såå himla roliga. Helsköna, sociala och fantastiskt trevliga. Har varit som 17 år igen och fnittrat och stått i. Vi har badat, badat och badat. I naturhamnar och badplatser och dragits efter båten i en tamp. Det har varit en alldeles alldeles fantastisk vecka. Det var längesedan jag hade så himla roligt så många dagar i rad. Mina barn har jag saknat alldeles jättemycket, det är det enda minuset på denna semestern. Så segla.......det ska jag göra mer. Jag har blivit kär.....tokkär. I båtlivet.
Det är lagom mycket liksom. Man kan känna sig lat, och bara skita i allt. Jag har inte sminkat
mig på en vecka.........jo förresten en gång när vi skulle ut och äta. Och jag har inte brytt mig. På med bikinin på morgonen och dra en borste genom håret- KLART!!!
Och dessa solnedgångar till havs. Såååå vackert.















Känner hur tråkig jag e nu.....med en massa braiga saker hela tiden. Men jag kan ju inte låta bli :D.
Hoppas allt e bra med er alla.
kramar från lilla mig








ps skulle väldans gärna vilja ha en inbjudan från vickie

3 kommentarer:

Gisan sa...

Du är INTE alls tråkig som kommer med massa braiga saker. Det fullkomligt skvätter positiv energi från din blogg och jag tar gärna emot. Det är underbart att din semester har varit så lyckad. Jag är så glad för sin skull. Kramar...

Miss Mess sa...

Åh, vilka vackra bilder!!

Anonym sa...

hej!
vad roligt att du tittade in hos mig. Välkommen åter! Jättekul om du tycker om min blogg.

Visst får man skriva om allt positivt, ibland är ju livet så glatt och härligt, klart att man ska skriva om det då!
J