tisdag 19 augusti 2008

testing testing...........och skolstart

Gjorde ett personlighetstest, vilket jag tycker e ganska kul ibland. Nedan följer resultatet. Håller med om en del men INTE allt.



Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Vill du prova så klicka här:

http://se.41q.com/


Så var dåförsta dagen i skolan avklarad för lille J. Det gick jättebra. Klart att han var nervös och lite stirrig men det är ju inte så konstigt.
Man e nog mer nervös som hönsmamma skulle jag tro.
Så nu e han trött lillskiten..........det har ju varit en stor dag.
Det e jag oxå, nu e det ju inga sovmornar mer. Och både jag och lille J är riktiga sömntutor på morgonen. Så det blir till att slöa i soffan och kanske försöka somna i tid idag.Brukar tyvärr aldrig komma isäng förrän vid 24, det e ju inte så konstigt att man blir dödens trött påmorgonen då.
Ha det bra alla.......

2 kommentarer:

Gisan sa...

Min Prins har just gått iväg för sin första skoldag i tvåan. Kramar...

Miss Lyckad sa...

Hej Vännen!

Vilken kuligt test=). Jag prövade mää. Lägger upp det på bloggen ngn dag. Jag e förälskad i test, trots att dom är lite fyrkantiga...

Du får be ngn ge dig en ansiktsmassage, jag har hört att när musklerna slappnar av i ansiktet så återfår man 4 timmars sömn... Pröva!

Kram på dig!

/ Miss Lyckad - Hungrig på livet -