torsdag 21 augusti 2008

tjuvaktiga skata....

e vad jag e.......haha....... har snott en till undersökningndenna gång från Sarah
.
1. Hur gammal är du om fem år? 40 (huva)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina barn

3. Hur lång är du?170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Den utvalde (svensk film)

5. Vem ringde du senast?
Mina barns plastmamma

6. Vem ringde dig senast?
Sambon

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hemma om 7 min

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vad jag vill..........

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
9onde augusti (fy....var det sååå längesedan)

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå-gröna

12. När vaknade du i dag?06.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oh helga natt

14. Vilken är din favoritplats?
Hallands Väderö

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bensinstationen. Soppan e ju såååååå dyr och det e så förbenat tråkigt att tanka

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis har jag ett jobb som jag trivs med och klarar av. Kanske har min älskling friat så jag e gift.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Alla skojiga människaor som var här på kräftskiva i lördags

19. Hur stor är din säng?
180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
När jag läser 4 st, när jag sover 2, en till mig och en till lille J

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Kristianstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Ja, jag gillar att prata och träffa nya människor

27. Vilken är din favoritglass?
Mango sorbet

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacotta med rårörda hallon

29. Tycker du om kinamat?
Yes

30. Tycker du om kaffe?
Nej.........jag älskar det

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe och ev juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Mage för det mesta

33. Kan du spela poker?
Nope

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jaaaaaa det hade jag inte överlevt utan

35. Är du en beroendemänniska?
Beror på. Kan bli beroende av ett visst godis i perioder eller nån tvserie

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jag tror att Jonas Gardell och jag delar dag

37. Vill du ha fler barn?
Hmmmm.......det beror på vilken dag det är. Men nej....jag e nog nöjd som jag e.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja det har jag tyvärr

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Definitivt Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hmmm vet inte

42. Äger du dyrbara smycken?
Beror på vad man menar med dyrbart. Ärvde en ring efter mormor som e dyrbar i mina ögon

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Cityakuten och NCIS

44. Kan du rulla med tungan?
Ehh jaaaa det tror jag om rulla med tungan betyder det jag tror

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Sambons fd arbetskamrat

46. Sover du med gosedjur?
Räknas sambon........

47. Vad har du för ringsignal?
Smells like teen spirit/ Nirvana och when your gone/ Bryan A och en av spice girlsen
Har olika för olika personer

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min telefon

50. Flirtar du mycket?
Flirtar konstant med min sambo men ingen annan

51. Kan du byta olja på bilen?
Jepp

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej inte än........

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Heta Affärer

54. Läser du någon dagstidning?
Ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Ja men man får så konstiga blickar av andra bilister

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper
Min namnteckning

59. När var du i kyrkan senast?
På sambons dotters konfirmation

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hmmm det var jämt mellan bild lärarinnan och engelskafröken

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två dagar tror jag det var........ingen höjdare. Det regnade och jag blev biten i nacken av en pissmyra.

3 kommentarer:

Anette sa...

HA....du ljuger ju!
Du flirtar ju med min man......

Sarah sa...

Lång enkät var det minsann. Men man fick reda på mycket ;)

Vickie sa...

Shit va många frågor det var. jag tänkte nästan också tjyva den men orkar man svara på så mycket? Hmm... får fundera lite på det!

Ha en fortsatt trevlig helg, kram!