onsdag 11 juni 2008

Rehabilitering och trots

Idag var jag på samtal hos min chef och vår rehabsamordnare. Det var en tid sen jag var där så de ville höra hur allt var ocg prata lite framtid. När de ställer en massa frågor om hur man mår och hur allt e så känner man sig ännu sjukare än innan, när man ska behöva sitta och babbla om det. Bestämt blev iallafall att jag ev ska gå en rehab "utbildning" och få prova på en massa saker som jag inte hade provat annars. Detta ska bli i augusti. Kruxet är bara att de drar inte igång den om de inte har tillräckligt med deltagare. Så vi får hoppas på det bästa.

Annars har jag haft en såndär dag som man helst vill glömma, apmycket bråk med sonen. Han e helt hopplös ibland, trotsar mot allt jag säger och gör. Grrrrr!!!!!

Har tagit mig ikragen och beställt en tid för klippning. Tisdag nästa vecka, och det ska bli såååååå skönt.

Må Gott alla

3 kommentarer:

Gisan sa...

Lycka till med "rehaben"! Så hoppas jag att det blir aplite bråk idag ;-) KRamar...

Jessica sa...

tack gisan....det kan behövas

Miss Lyckad sa...

Jag hoppas att Dina dagar sen i onsdags har varit mer harmoniska.
Klart att rehaben ska bli av. Om du behöver det skall du få det. Det tror jag.

På tal om vem man är... Så skulle jag inte godkänna en kommentar som någon bad mig hålla hemlig.=).

Stor kram med energi i massor.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -