söndag 7 december 2008

Många utmaningar blir det............

8 favorit TV-program:
1. City Akuten
2. Idol
3. NCIS
4. Medium
5. På spåret
6. Parlamentet
7. Design:Simon o Tomas
8. Sport

8 saker jag gjorde igår:

1. Åt frukost
2. Handlade Julklappar
3. Lagade Mat
4. dot dot dot (har du sett mamma mia så fattar du nog, hehehe :) )
5. Tittade på film
6. Drack öl
7. pratade med mamma
8. Läste

8 saker jag ser fram emot:

1. Snö och kallt
2. Att ev komma in på skolan
3. Nya uppdrag från tidningen
4. En varm sommar
5. Våren
6.
7.
8.

8 Favorit restauranger:
1. Artilleristen
2. Lilla Tavernan
3. Peking
4. Med tanke på att vi så sällan hinner med att gå ut o äta såe antalet besökta ställen en aning begränsade
5. -
6. -
7. -
8. -


8 saker på min önskelista:
1. En lugn och fridfull jul
2. Att få vara glada och friska
3. Att få vara tillsammans
4. En frisk kropp
5. Att min situation ska lösa sig
6. Mer pengar på kontot - varje månad
7. En valp
8. Att mina barn ska växa upp till bra människor.


Jag skickar vidare denna till de som vill svara på det......

--------------------------------------------------------------------------
Sonen:
"Mamma vad är en stjärna för något?"
Försökte förklara detta så gott jag kunde. Men han blev en aning konfunderad när jag pratade om hur lång tid det tog för ljuset att nå oss
"Men mamma man ser ju ljuset direkt när man tänder en lampa?"
Ja, just det!!
Som sagt det dyker upp allsköns funderingar i ett barnhuvud.................
--------------------------------------------------------------------------

Denna helgen har varit superskön, jag och L har bara varit. Inga barn!!!
Och det var längesedan kan jag säga, tycker det är alltid något man ska när helgen kommer. Men denna har vi bara............jaa tagit det som det kommit liksom. Så ljuvligt!!! Även om det bara var en och en halv dag.

Tack för en underbar helg min älskling

1 kommentar:

Sarah sa...

Hihi, nyfiken... hur hade du trott jag såg ut?

Enkäter är skoj! :-)