tisdag 23 december 2008

Go jul

Hoppas att alla får en riktigt bra jul och ett riktigt gott nytt år.
Ska hem till mamsen och papsen imorgon så det blir full rulle, barnen tindrar med ögonen och läääängtar efter tomten. De tror ff att han finns, och det gör jag oxå därinne i mitt lilla vuxna barnhjärta. ÖÖnskar bara att det kunde bli snö. Saknar det och längtar efter det, Saknar lukten och känslan av snö. När jag var liten var det faktiskt snö på vintrarna. Och jag önskar att mina barn okså kunde få uppleva hur härligt det är att vara ute och busa i snön hela dagen, bygga snögubbar, snölyktor och snögrottor. Bara gå in för att äta eller värma sig med en kopp choklad.
Åhhh vad jag vill det!!!!
Måste erkänna att jag oxå längtar efter tomten, inte bara för egen del utan för att se reaktionen hos dem man ger till. Barnen som får det de mest önskar sig.
Ja, nu e det jul igen...........låt den bli fridfull och vacker.
Kram

2 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Tack, önskar dig en väldigt skön jul tillbaka.

Och visst vore det väldigt skönt med lite snö. Fast vi har njutit av solen i två dagar nu, det är inte dumt heller.

Ha en skön julhelg// Marie

Gisan sa...

God Jul-kramar...