fredag 4 juli 2008

........jag gillar inte


...........Camilla Läckberg längre. Läste ut Sjöjungfrun inatt. Kunde inte sluta läsa, så klockan var halv 3 när jag var klar. Den var jättebra, klart iklass med hennes andra MEN ........hur kan hon?

Förbannade människa, vem tror hon att hon är?? Man KAN INTE sluta en bok på det sättet. Och med tanke på hur hon brukar kunna få till det så e man inte säker på någonting.....hoppas innerligt att hon just nu sitter och knackar febrilt på sin laptop, och gör hon inte det ska jag leta upp henne, låsa in henne och binda fast henne tills jag får svar ;-o.


Jaha så var det fredag igen. Var tar veckorna vägen. Man går upp på måndag morgon och går och lägger sig på fredag kväll. Däremellan då?? Hinner inte med. Tiden måste ha ändrats så den går fortare än när man var yngre. Nåt skumt är det!!!!
Denna helgen är min store son här. Han bor annars hos sin pappa i veckorna. Han ville det och då tycker inte jag att man ska vara så självisk att man säger nej. Fungerar det bara så får man stå tillbaka och svälja sin "stolthet". Han e ju ändå här varannan helg och på em när de går iskolan, så jag får seganska mycket av honom iallafall. Men......det är såååå mysigt att pussa honom godnatt och kramas med honom. "Du e världens bästaste och sötaste mamma", brukar han säga"...och du har så goá pussar". Han e så söt den killen. Social, pratglad (tyvärr iskolan oxå) kelig och allt möjligt bra. Detta säger jag naturligtvis som den oerhört objektiva mamman jag är :-).
Projektet går vidare denna helgen. FAN, vad jag e trött på att måla.............när det bara är uppa och ner går det väl bra men allt detta pill och jox med karmar och fönster.....bläää.
Jag läääängtar tills det e klart. I början e det jättekul men sen efter ett par dagar i röran e det precis som om luften går ur en, och det går så trögt. Värre blir det ju när inte själen hänger med riktigt.
GodNight u bloggers
Wherever u are

3 kommentarer:

Anette sa...

Jodu, den där Läckberg skulle man vilja låsa in tills nästa bok är klar.

Renovering ÄR jobbigt....även om det är trevligt.
Men när det väl blir klart så tycker man ändå att "så farligt var det väl inte"

Go'natt och sov gott....

Elisabeth sa...

En varm kram i natten till dig... dina ord borta hos mig bär mycket nu! Jag önskar att jag en dag får möjlighet att vara samma livlina för dig!

Sov gott.. varm kram!

Ps. Du är värdefull för många..!!

Sarah sa...

Antar att det var en rejäl cliffhanger? Sådana kan reta en till dåndimpen när man precis krånglat sig igenom hela boken för att få veta...