lördag 5 juli 2008

musik i natten

Barnen sover som små ljus. Har varit i stan halva dagen och en bit in på kvällen. Det är festival i stan och vi åkte in för att se en Barnteater som heter "Skrattkammar Ön"
Den var himla rolig. Handlade om Kapten Krok, Kapten Jack Sparrow och Kapten Svarta Maja, som tillsammans letar efter en skatt. Mycket förvecklingar och hysteriska skratt, bra o kul. Det tyckte pojkarna oxå. Sen gick vi på tivolit och åkte lite karuseller till barnens förtjusning det med. Åt på restaurang, vilket de tyckte var jättespännande. Så de var ganska trötta när vi kom hem. Sambon är där ikväll med grabbarna, får se när han dyker upp.

Hittade denna video. Gillar låten och visst e han snygg???






Keith Urban "Somebody Like You"


Natti Natti

5 kommentarer:

Marieiskogen sa...

MMhmm, me like.
Gillar låtar där man hör texten, och enkla raka budskap och bilder som hör ihop.
Detta var ju en riktig pärla.
Bra med festdagar, som avbrott i vardagen. Det kan ju du behöva också mitt i köksbygge och allt.

Tack för tonerna//M

Vickie sa...

Hans version av låten var faktiskt helt ok. Inte ser han ju tråkig ut heller, nä. :-)

Anette sa...

Åsså har du lärt dig att lägga upp enb YouTube-video....det får du visa mig :)
kram

Sarah sa...

Får lite 90talsvibbar. Men den är mösig :) Och ok han är inte ful.... min inte en full femma heller ;)

Miss Lyckad sa...

Hej Tjejen!

Jag älskar dig är verkligen avklädda ord i dagens samhälle. En känsla som håller oss vid liv kan vara det svåraste för människor att uttrycka. DEt glädjer mig att du säger det ch sprider värmen omkring dig.
Att våga tro att man kan bli älskad för den man är, också avklädd, är nog också det svåraste för oss människor att tro, iaf vi i väst.

Jag hoppas att idag är en underbar dag för dig. Ditt sista inlägg med karuseller lät Mmmmmm.

Sköt om dig!

/ Miss Lyckad - Skavsår -