måndag 5 maj 2008

Första bloggen

Jaha....så har även jag börjat blogga. Kan detta verkligen vara något. Har länge funderat över om detta verkligen är något för mig. Dela sitt liv med vilt främmande personer!!!!!!!
Men jag ska ge det en chans. Sitter just nu i soffan framför tvn och lyssnar på min sambo som högljutt kommenterar en Basketmatch...............Jag är visserligen sportintresserad men basket tillhör inte mina favoriter om man ska uttrycka sig milt.
Annars njuter jag av att ha spenderat ännu en dag i solen. Fantastiskt härligt väder.
Klippte min yngste son innan idag. Precis när jag började sa han att han ville se ut som Tomas på dagis och bli helt flintskallig. Det kunde jag inte riktigt gå med på. Han satt en stund och funderade och sen kom det en såndär barngrej "Han e helt flintskalllig men han e bra på att göra höjdingar med bollar". På tal om att klippa...min äldste fick oxå en omgång med saxen häromdagen. Efter enträget tjat fick jag ÄNTLIGEN gå lös med saxen i hans burr. Kan inte riktigt beskriva hur han såg ut i huvudet. Det stod åt alla håll och kanter och inte ett enda av alla hans hårstrå stod på samma håll. Han påminde lite om Doc i Tillbaka till framtiden filmerna. Men nu e han fin igen.
Min stora lille kille. Han fyllde 7 år i lördags. Tiden går alldeles för fort, det var ju inte längesedan han var en liten parvel.

Jaha det gick ju bra detta. Hade mer att säga än jag trodde. Nu ska jag kolla på hockey (basketmatchen är äntligen slut). Det är en kul sport.

2 kommentarer:

Anette sa...

då är det bara att börja sprida bloggen då:-)

Vickie sa...

Ville bara säga hej och välkommen till bloggvärlden! :-) Såg att du lämnat en kommentar på min systers blogg så tack vare det så hittade jag till din! Det är väl så man sprider sig... :-)

Ha det gott i sommarvärmen!