onsdag 5 november 2008

Ibland blir man glad

när saker blir bättre än man trodde. Inte nog med att jag fick ett antal månader i avg. vederlag från jobbet, de betalar dessutom 10 besök hosvår stresscoach. Så jag kan gå till henne privat och bearbeta det som ligger lagrat i kroppen. Jag har just nu inga marginaler i stresshänseende, minsta lilla triggar igång stresshormonerna. Det gör det inte enklare att hantera när jag inte kan sova heller. Jag far tydligen runt som en gasell i sängen och gnisslar tänderna, detta enligtmin stackars sambo som vaknar av mitt gnissel. Tränar just nu med avslappningen innan jag ska somna, får seom det hjälper. Att inte få sova ordentligt tär oerhört på kropp och själ. Jag vaknar oxå massa gånger på natten och har stundtals svårt att somna om.

I lördags hade vi kalasför mig och sambons dotter som blev 15. Så vi hade 50 årskalas här ;)
Vi åt lite och hade trevligt. Fick en kul present av syrran. En stickkorg, där jag kan ha mina nystan och stickor. Skrattade högt när jag packade upp den.

Annars är allt som vanligt!!

Ha det bra

1 kommentar:

Gisan sa...

Jag håller tummarna för att sömnen ska komma till dig snarast. Sömnbrist är inte något som är bra i bagaget. Kramar...