torsdag 13 november 2008

Lite ljus

Jag har idag ev fått en praktikplats. Jag har varit lite bekymrad för att jag inte har något att göra när kursen är slut. Jag har ju kommit igång ganska bra nu med att komma upp på morgonen och ge sig iväg. Jag känner inte alls för att bara gå hemma igen och dra. Vill gärna hålla kvar i allafall en del av den tiden jag kommit upp i. Jo....imorgon ska jag träffa en kille som är chef för en av våra lokaltidningar. En av de vi har på kursen känner honom väl och "sålde in" mig. Jag tycker ju att det är himla kul att skriva så det hade varit jättekul att kunna vara där i några månader. Håller tummarna!
Jag vill fortsätta med något föratt jag tror att min inre stress hade ökat om jag bara gått rundor här hemma igen och det hade varit en mardröm.
nattinatti

5 kommentarer:

Gisan sa...

Jag håller mina tummar och tår för dig!!! Kramar...

Anette sa...

Mmm det håller jag med om.....då hoppas vi på det och du har ju skickat in dina papper...till
du-vet-var,,,och det kommer ju att bli en merit.

Vi ses imorgon!

Miss Lyckad sa...

Hur gick det?
Praktikplats kan vara dina tår som spjärnar och får upp hela dörren-.

Jag tror på dig. Du är speciell. Tänker ofta på dig.

Kram

/ Miss Lyckad - tankar är där -

Elisabeth sa...

Men... STORT grattis i efterskott! Förlåt att jag inte noterat att du fyllt år.. det vore väl det minsta iallafall!
Men du vet ju.. lite rörigt nu.

Hoppas att du har en trevlig lördagskväll, min vän..

Varm kram..

Ps. Jag mailar dig imorgon...

Sarah sa...

Oh vad roligt, håller tummarna.