lördag 15 november 2008

virvelvindar av tankar

Snurrar genom huvet. Allt och ingenting far genom min hjärna. Filosofiska tankar , dumma tankar, löjliga tankar, alla möjliga tankar och omöjliga.

Lite som Jan Bylund säger:" Man funderar på det väsentliga i livet. Tex varför navelludd alltid är blått??"



Det är väl ungefär nivån på tankeförmågan :O.


Men jag har iallafall fått min praktikplats. Det ska bli superkul. Jag var på samma ställe för ett par år sedan och fick faktiskt en artikel publicerad, på sidan 2 till och med.

Så nu kör jag på detta och ska verkligen kämpa för att det ska bli bra

kramizzz

2 kommentarer:

Gisan sa...

Grattis till praktikplatsen!!! Kramar...

Sarah sa...

Hmmm ja visst är man knepigt funtad ibland och fastnar i onödiga tankemönster.

Grattis till praktikplatsen!