onsdag 12 november 2008

ORK = SLUT

Jag har massor att skriva av mig men det vill liksom inte komma ur fingrarna på mig.
Är inne och läser andras bloggar och jag som annars är flitig på att kommentera........orkar inte!!! Så förlåt alla för att jag inte kommenterar, jag har inte glömt er.
Vet inte vad som händer med mig just nu men det är inget kul.
Det känns som om jag existerar inne en liten bubbla men ser mig själv utifrån, känns som bomull i huvet. Sengångare och jag är väldans lika faktiskt!!! Hmm kan bero på sömnbristen kanske!

Var hos doktorn med min mage häromdagen. Jag har Chrons sjukdom och den "gamla" medicinen funkar inte så bra just nu. Fick cortison som jag ska ta i 3-4 månader och jag ska börja med en pilla som heter Imural. Det är en form av cellgift :O.
Jättekul! Funkar sen inte den, det är inte alla som kan ta den, så blir jag troligtvis opererad.

Det var lite om just nu. ska försöka skriva mer snart.
Ha det bra alla

2 kommentarer:

Gisan sa...

Du måste inte kommentera. Se det inte som något tvång. Ta hand om dig nu! Kramar...

Anonym sa...

kärlek till dig med lite pepp.