torsdag 4 september 2008

Komplimangerna flödar !!!!!

Nu e det bara så att jag måste skryta lite. Undertecknad har fått 2 fantastiskt fina komplimanger på en vecka.
En av mina kurskamrater sa häromdan att jag utstrålar mycket positiv energi, och han blir på bra humör bara han ser mig!!!! Den du........det värmde.
OCH idag kom en till. Vi skulle säga tre positiva egenskaper om oss själva sen skulle han som vi hade idag säga en:
"Jadu Jessica, om jag får vara så fräck och säga det så e du himla snygg"..................ridå liksom. Herregud vad jag blev förvånad............det var ju inte det jag hade väntat mig men glad.....DET blev jag. (men kinderna blev en aning åt det röda hållet)

Sitter och tittar på IDOL. Och jag blir lika förvånad och irriterad som vanligt.
Herregud...........har folk ingen självinsikt. En del kommer ju dit för att bara få en chans att synas i tv....mediekåta små människor. Men det ser man ju direkt på nåt nåt vis. men de som kommer dit och verkligen tror att de kan sjunga och kommer in och antingen låter som ett begravningståg eller som om de sitter med halsen i en rävsax.............. Suck pust och stön.
Jag kan inte för mitt liv få in i mitt huvud hur de kan tycka att de sjunger bra.....seriöst...en del skulle behöva en uppvakningsspruta eller nåt!!!

Nu e det dax att se Heroes.........denna konstigt braiga serie.

6 kommentarer:

Anette sa...

Va gött att höra!

och eftersom vi sägs vara lika som tvillingar så måste ju jag med vara snygg ;-)

Gisan sa...

Härligt med komplimanger :-) Kramar...

Elisabeth sa...

Men det är klart att man måste få skryta... eller det gjorde du ju faktiskt inte... du berättade bara om hur glad du blev över två komplimanger som du hade fått... och säg den tjej, som inte skulle blivit både stolt och glad över att få sådana komplimanger!!
Himla roligt för dig... var stolt över dem! Oavsett röda kinder, eller ej...

Varm kram... alltid!

Ps. Jag missade idol... men tydligen så missade jag ingenting!?

Anette sa...

Hallåååååå
Du har ju fått årets pris! Kolla genast på Glädjebloggen (länk via min blogg)

Anonym sa...

Grattis Jessica!
Du har av Glädjebloggen blivit utsedd till ANOD 2008, nominerad av din syster och tillika min kollega. Du kommer via ovannämnda syster att få en liten present i Glädjebloggens anda inom kort.
I fall du inte vet vad en anod är så är det den positiva polen på ett batteri bl a och som sprider poitiva signaler (motsatsen är katod). Men Glädjebloggens definition av en äkta anod är en person i vars sällskap man trivs med sig själv.
GRATTIS!!!!!!!!

Anonym sa...

men vad härligt. det är sådana "små"saker som gör att man ler och är glad i hjärtat länge!!

supergrattis.
Och jag såg att du fått glädjebloggsutmärkelse! Grattis. klart att du är en glädjespridare.
kram J