torsdag 11 september 2008

Jag har fått ett pris!!!!!

Kolla in detta:


Grattis Jessica!
Du har av Glädjebloggen blivit utsedd till ANOD 2008, nominerad av din syster och tillika min kollega. Du kommer via ovannämnda syster att få en liten present i Glädjebloggens anda inom kort.I fall du inte vet vad en anod är så är det den positiva polen på ett batteri bl a och som sprider poitiva signaler (motsatsen är katod). Men Glädjebloggens definition av en äkta anod är en person i vars sällskap man trivs med sig själv.GRATTIS!!!!!!!!

Gud vad jag blev glad.....detta är ju ashäftigt.
Det e ju inte klokt---------lilla jag. Jag har ju aldrig vunnit första pris någongång.
Åsså ska jag få en present. Känns ju som att vara 7 år igen och vänta på julklappar.
Jag e oerhört stolt och ödmjukt tacksam för detta superduper fina pris. Ska ta med mig detta genom de stunder som inte är så kul......och Agneta.......du kan se fram mot ett besök från mig inom kort så du kan se vad det är för någon du gett pris :)))))

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jaa vad ska man nu toppa detta med.
Får nog smälta detta och återkomma för just nu e jag alldeled för prilligt glad för att komma på nåt mer att skriva.

Kram till Agneta och ett stort tack och bamsekramar till systeryster

1 kommentar:

Marieiskogen sa...

Grattis vännen!
Ser fram emot att se ditt pris nästan lika mycket som du själv...
Ha en bra helg//Marie