onsdag 27 augusti 2014

Idol, glasögon och inte så mycket mer

Äntligen har idol börjat igen....med många duktiga människor men oxå en del som kanske skulle fundera på en karriär som mimare istället. Alltså herregud vad en del e dåliga.... Jag kan sitta hemma i soffan och skämmas för deras skull.Och malmö innehar nog rekordet på konstigheter. Inte så underligt att resten av sverige tycker vi skåningar e lite skumma...hahaha. 

Var hos optikern idag. Precis som vanligt så blir man ju helt virrig när man håller på där. "Blir det bättre eller sämre såhär" "Såhär då..." Till slut sitter man där och vet fan knappt vad det står på tavlan än mindre om det syns bättre eller sämre... Men det slutade med nya brillor och jag hittade ett par ascoola bågar som jag kände meddetsamma att dessa vill jag ha. Var på Smarteyes och jag måste säga att det var otroligt bra service....fick tom en ramlösa...det ni!!!! 

Over and out